vrijdag 31 december 2010

Verrassing

Mijn baas had niet zo'n haast om de auto uit te komen toen we bij het bos aankwamen. Ik daarentegen wel. Ik zag namelijk bekenden. Ik joelde nog, maar mijn baas zei alleen maar: 'Ja ja, we hebben geen haast toch'. Nou echt wel. Zometeen waren mijn vrienden weg.
Eindelijk stapte mijn baas uit en hij zag het nu ook. Dus gelijk ging de klep open en schoot ik op het hek af. Een vreemde deed hem open en ik rende op Kenny af. En behalve Kenny waren daar ook Thomas, Skee-loo en nog een paar vrienden van de Hotdogs. En natuurlijk ook Debbie en Erwin, die ik, nadat ik eerst de honden gedag had gezegd, ook een likje kwam brengen.
Mijn baasje liep met ze mee, dus ik ook, gezellig.
Nadat iedereen weg was gegaan, ging ik nog verder het bos in. Nog even ballen gooien.