zaterdag 1 januari 2011

Vuurwerk

Ik weet niet wat er aan de hand was, maar het was erg lawaaiig gisteren. Ik was niet bang voor de knallen, maar erg fijn vond ik het niet. Ik hou niet zo van lawaai. het werd erger en erger. Tijdens mijn laatste wandeling 's avonds had ik niet zoveel zin meer om te snuffelen. Ik heb de hele inhoud van mijn blaas maar in een keer uitgeplast.
Eenmaal binnen doen mijn baasjes meestal direct het licht uit en gaan ze naar bed, maar deze keer niet. Veel licht binnen en de tv aan. Ik wilde slapen, dus ging ik vast demonstratief op mijn kleed liggen, languit met mijn gezicht naar de muur. De boodschap kwam niet over. En ook het knallen ging maar door. Opeens was het zo erg dat ik dacht dat de wereld verging. Enorme lichtflitsen zag ik.
Uiteindelijk ging het licht uit en werd het wat rustiger. Eindelijk viel ik in slaap.