zondag 26 december 2010

Witte kerst

1e kerstdag
Vandaag op twee verschillende locaties geweest. En wel met beide baasjes. Eerst naar een plek die me vaag bekend voor kwam. Ik was hier al eens geweest, maar nog niet vaak. Weet ook (nog) niet hoe het heet. Mooi was het wel. Ik kon lekker door de sneeuw rennen, alhoewel ik snel moe werd. Ik zakte tot mijn knieën weg en had ijsklontjes tussen mijn voetkussens. Gelukkig haalde mijn baas die er tussenuit. En dat deed best pijn, want het ijs kleefde aan mijn voetharen.

We gingen verder met de auto en tot mijn vreugde stopten we bij het hondenbos. Hier ga ik vaak heen met de andere honden, zonder mijn baasjes. En hier lag ook sneeuw. Gelukkig zakte ik hier niet zo diep weg.











Een minpuntje van vandaag was dat ik 's avonds heel lang alleen was.

2e kerstdag
Vanochtend met mijn baas een eind gelopen, ik hoefde niet in de auto. Mijn baas treuzelde nogal bij de hertjes, ik deed dat later op een veldje ook maar. Ik heb daar minstens tien minuten gesnuffeld.
Op het laantje heb ik slootje gesprongen.


's Middags ging ik met mijn baasjes mee in de auto. Eerst ballen gegooid op Bussloo, daarna weer in de auto.

Niet naar huis, maar........... naar mijn oppasbaasjes van toen ik klein was. Helemaal geweldig. En de meisjes waren er ook. Helaas was Luca er niet. Maar ik heb me prima vermaakt.
Ik lig nu heerlijk op mijn kleed in de kamer, precies tussen mijn twee baasjes.