maandag 11 januari 2010

Uitlaatservice


Wat komt daar nou weer aan? Voor mijn deur, wat groot. En er komen mensen aan. Dat kan niet, dat mag niet, want mijn baasjes zijn er niet. Ik moet het huis verdedigen. Ze hebben ook de sleutel en komen binnen. Ik ga mooi achter de bank zitten. Misschien gaan ze dan weer weg. Ja , dat had ik gedacht. Gaat er iemand op de bank naast me zitten. Waar mijn baas altijd zit. Ze was wel een volhoudertje en ze had ook iets lekkers. Voorzichtig proberen dan maar. Het viel eigenlijk wel mee. De ander had ik wel eens eerder geroken. Dan zal het wel goed zijn. Ik liep mee naar dat rijdende ding dat mijn baas ook heeft. Dan gaan we vast iets leuks doen, dus ik sprong er gelijk in. Na een tijdje kwamen we op een voor mij bekend terrein. Joepie, dit was leuk. Gezellig met heel veel nieuwe vriendjes.






Meer filmpjes van mij kun je vinden op de site van de Hotdogs Hondenuitlaatservice

Tevreden, moe en voldaan lag ik heerlijk te slapen op de terugweg naar huis.