zondag 3 januari 2010

Maatjes

Ik ben weer helemaal in mijn nopjes, want het is weer helemaal WIT buiten. Heerlijk rennen. De man die op mijn baas lijkt, kwam langs. Ik blaf altijd naar hem omdat hij me als puppy heeft laten schrikken. Hij probeert me nu om te kopen met hondensnoepjes. Vind ik prima natuurlijk, maar ik houd hem in de gaten. Maar je kunt wel lekker met hem stoeien en samen met mijn baas heeft hij ballen gegooid. Ik mag hem steeds meer. Hij gaat zelfs wel eens wandelen met me.

Toen hij weg was ging ik met mijn baasjes in de auto. En auto betekent dat we meestal wel iets leuks gaan doen. we stopten ergens en ik moest uit de auto. Waar was ik? Toen zag ik het. Mijn oppasbaas met Luca. Ik ging bij Luca achter in de auto en we reden verder. Na even samen in de auto mochten we los. Natuurlijk eerst achter elkaar aan rennen en even ravotten.
Natuurlijk kregen we nog iets lekkers en moesten we ook zo nodig nog poseren.