zaterdag 23 mei 2009

Opgesloten


Ik dacht dat ik alle uitlaatplaatsen wel gezien had, maar nee, ik was weer eens op een nieuw plekje. Met heerlijk water en vooral veel vogels waar ik achteraan kon rennen.



In plaats van brokken kreeg ik vandaag weer iets lekkers.

----
Dacht ik dat ik een rustige avond tegemoet ging, kwamen er ineens mensen op bezoek. Ik had ze al eens eerder gezien en die ene leek wel erg veel op mijn baas. Het was erg gezellig. Ze wilden allebei met me spelen.

Plotseling was ik binnen en iedereen buiten. Dat is niet eerlijk. Ik probeerde de deur open te maken, maar dat lukte niet. Toen ben ik maar even gaan slapen. Na een tijdje kwam mijn baas er aan, maar hij kreeg de deur niet open. Ik wachtte geduldig, hoorde allerlei stemmen door elkaar. Toen kwam mijn andere baasje vanuit de kamer naar binnen en deed de achterdeur open. Joepie ik mocht weer naar buiten.