dinsdag 19 mei 2009

Clickercursus

Vandaag ben ik weer thuisgebracht door Piet en Truus. Normaal gaan ze weer weg en kan ik even slapen totdat mijn baasjes komen, maar deze keer bleven ze. Gezellig hoor. Na een stukje wandelen met Piet liep mijn baasje ons tegemoet. Gelukkig, we zijn weer compleet, want mijn andere baasje was reeds thuis.
Nadat Piet en Truus vertrokken waren ging ik met mijn baas in de auto. Ik vind autorijden plezierig. Dit keer was het een korte rit. Bij het uitstappen zag ik een bekende: Bram. Ik heb hier een tijdje gewoond, toen ik heel lang op mijn baasjes moest wachten. Ik heb de afgelopen tijd een paar keer met Bram en mijn baas in het park gewandeld. Ik hoorde soms een klikgeluid en dan kreeg ik iets lekkers. Ik begreep dat als ik niet trek aan de riem dat dat klikgeluid er was en ik iets kreeg. Vandaag heb ik geen klik gehoord, maar heb ik wel snoep gehad. Ik kreeg wel complimentjes. Maak mij niet uit, als ik maar lekkere dingen krijg. Soms liep ik aan de riem, soms mocht ik los.
Inmiddels ben ik weer thuis en lig ik heerlijk in de tuin.