maandag 18 mei 2009

Kwaaltjes

Had ik als puppy jeuk aan mijn oog (ik bleek mijt te hebben) nu heb ik jeuk aan mijn oor. Ik had er al een week last van, maar opeens kreeg ik vrijdagavond vreselijke jeuk. Ik moest krabben en janken. Ik kreeg een snoepje, daarna werd het minder.
Ik ben de dag erop met mijn baasjes bij een mevrouw geweest die met een lampje in mijn oor heeft gekeken. Ik stribbelde flink tegen, maar mijn baasje had me goed vast. Het viel uiteindelijk wel mee. Ze hebben me geen pijn gedaan. Thuis hield mijn baasje me stevig vast terwijl mijn andere baasje iets in mijn oor druppelde. Het jeukte weer en ik schudde met mijn hoofd. Er kwam allemaal troep uit mijn oor. Nu had ik dus oorontsteking. De volgende dag kreeg ik weer druppels in mijn oor. Ik liet het maar toe want doordat mijn baasje dat deed had ik minder jeuk, dus dan zal het wel goed zijn.