zaterdag 4 februari 2012

Kootwijkse sneeuw

Het was best een lange tocht in de auto (normaal zijn we met 10 minuten in het bos), maar eindelijk waren we er........ dacht ik. Ik sprong uit de auto en ging door het hekje. Heerlijk in de sneeuw. Maar we gingen niet verder. Mijn baas liep een eindje mee, maar toen moesten we weer terug. En ik moest de auto weer in. Omgekeerde wereld. Lang rijden, kort wandelen in plaats van kort rijden, lang wandelen.
Marte en Gido
Maar na een klein stukje in de auto mocht ik er weer uit. En toen zag ik waarom. Daar kwam de bus van Erwin. Met Kenny en mijn andere maatjes. Ik ging er gelijk met Kenny vandoor. Ah, we gingen toch een lange wandeling tegemoet.
Kenny




Af en toe had ik pijn aan mijn poten en liep ik moeilijk. Mijn baas haalde dan het ijs tussen mijn tenen vandaan.