zondag 24 juli 2011

Weekendje weg

Mijn baasjes denken dat ik ze niet in de gaten heb. Nou, dat hebben ze dan mooi mis, want voor mij houd je niets verborgen. Ik zag ze een paar dagen geleden elke keer naar boven lopen, doen ze anders niet zo vaak. Ik dacht, ik ga maar eens poolshoogte nemen. Dus ik de trap op naar boven. Daar hadden ze niet op gerekend, want ik betrapte hen op heterdaad. Er werden koffers ingepakt. En ik, ik mocht zeker niet mee. Dat zouden we wel eens zien.
Ik liep de slaapkamer op en ging achter het bed liggen. Zo, ze konden nu niet weg zonder dat ik het in de gaten zou hebben. Gelukkig werd ik niet weggestuurd, dus ik bleef lekker liggen.
Midden in de nacht ben ik toch maar weer naar mijn eigen mand gegaan, want er gebeurde nl. niets. Geen beweging, dus misschien had ik me vergist.
De volgende ochtend verliep alles normaal: mijn baas ging weg, mijn bazin liep een rondje met me, gaf me eten en ging daarna ook weg. Ik zag geen koffers voorbij komen.
Ik werd opgehaald door Kenny en we hebben gejaagd. Ik werd echter niet thuisgebracht. Aha, dus toch.
Ik ging mee met Kenny en bleef een paar dagen daar. Ik heb me wel vermaakt.
En vandaag kwam mijn baasje me ophalen. Ik was weer helemaal door het dolle heen.