zaterdag 5 februari 2011

Deventer

Vandaag met mijn twee baasjes mee in de auto, we gingen een andere kant op als anders. Eindelijk gingen we eruit, we liepen langs een groot stuk gras en daarachter was water. Helaas moest ik aan de riem blijven lopen. Na een tijdje liepen we door een parkje en mocht ik van mijn baas niet te dicht bij de rand komen. Nieuwsgierig keek ik over de rand, maar mijn baas deed daar nogal hysterisch over. Wat een aansteller, ik spring heus niet in dat diepe water hoor.
Na een tijdje verdween mijn bazin in een winkel en moest ik met de baas buiten wachten. Het duurde me te lang, dus begon ik te huilen als een wolf. Dat hielp, want daar kwam mijn bazin gelukkig weer aan! Gelukkig mocht ik wel mee in de volgende winkel, en kreeg daar zelfs een lekker koekje van een aardige mevrouw. Daarna liepen we weer naar de auto terug. Wat een teleurstellend uitje was dit, ik vond er niets aan.
Na het eten ging ik zoals gewoonlijk weer ballen gooien met met mijn baas op het veldje. Dat vind ik dan wel weer leuk. Daarna kwamen er sleutels, jassen en schoenen tevoorschijn. Ik ging snel naar beneden bij de deur van de garage staan, maar ik moest alleen thuis blijven. Mijn baasjes kwamen pas laat terug, ik was al lang in dromenland.