woensdag 22 juli 2009

Indringer











Maandagmorgen werd ik opgehaald door mijn tweede baasje, mijn logeeradres, en wat dacht je wat. Toen ik in Warnsveld kwam was Luca daar ook.
In MIJN tweede huis, bij MIJN andere baasje en vrouwtje. Het leek wel of hij er al een hele tijd was, want alles rook naar een collie.
We hebben eerst de hele ochtend samen gespeeld, Luca is nog een pup, en weet van geen ophouden, ik werd er moe van. Maar als we samen uit gingen en met de bal speelden, had ik de bal ALTIJD het eerste.
Het voer van Luca had ik ook een keer als eerste, maar dat kreeg ik daarna niet meer voor elkaar.
Luca deed alles wat ik ook deed. Nam ik een slok water, hij ook. Ging ik op mijn bot kluiven, hij ook, en dan op MIJN bot. Maar we hadden ook veel plezier samen.










’s Nachts mocht ik lekker in de garage slapen, mijn favoriete plek, lekker koel en donker en Luca ging in de bijkeuken. De volgende dag zijn we allebei nog lekker het water in gegaan, het was erg warm weer. We hebben weer de hele dag gespeeld en gelukkig werd ik die avond weer opgehaald en kon ik thuis weer een beetje bijkomen.