vrijdag 4 mei 2012

Vermist: Mirza


MIRZA, mijn vriend van de hondenuitlaatservice,  IS VERMIST - HELP ME OM HEM TE VINDEN






Bericht van baasje Marit
Vanochtend moest Mirza even bij de open voordeur, centrum Apeldoorn, wachten terwijl ik mijn jas en schoenen aantrok en de wasmachine nog even aanzette. Ik meende stemmen bij de voordeur te horen en dacht dat iemand hem nog even aanhaalde. Hierna was hij nergens meer te bekennen.
Inmiddels heb ik Mirza als vermist opgegeven bij Politie Apeldoorn, Amiveda, Doglocator en Apeldoorn Locanto. Hij is gechipt.
Mirza is een kruising herder-husky, reu, ca. 7 jaar oud, 62cm, 30 kg. zwart-bruine vacht met opvallend blauwe husky-ogen.
Mirza is absoluut geen wegloophond en zal andere mensen of dieren niet snel uit zichtzelf benaderen.
Laat het me weten wat ik nog meer kan doen om Mirza te vinden. Verspreid dit bericht onder mensen in de regio Apeldoorn.
HELP ME ALSJEBLIEFT OM MIRZA TE VINDEN!



Meer op