zondag 6 september 2009

De voetbalboys

Ik liep met mijn baas richting mijn vertrouwde veldje. Dat wordt ballen gooien :-). Er waren allemaal jongens met een voetbal, dus ik er tussen met mijn bal. En mijn baas? Die zat lekker in het gras. Ik vond het wel gezellig totdat ik weer zo nodig mee moest.











Ik zou gaan wandelen met mijn baas, maar daar had ik helemaal geen zin in. Ik zag Jan Jaap en Anne-Lotte en daar wilde ik heen. Mijn baas hield echter stug vol en liep de andere kant op. Ik heb wel 10 keer geprobeerd om terug te gaan: in de remmen, zielig kijken, uit mijn halsband kruipen, net doen of ik snuffelde en dan stiekem weer achterom kijken, maar helaas, niets hielp en uiteindelijk gaf ik op. Nog even gerend met een leeftijdsgenootje.
Nu krijg ik nog een toetje: witte rijst.