zondag 16 augustus 2009

Wie wil er met me spelen?

Zaterdag begon rustig, maar later werd het drukker en gezelliger. 's Morgens met mijn baas uit wandelen geweest. Veel ballen gehaald. Geweldig. Thuis lekker rustig in de tuin gelegen, 's middags even op het veldje geweest, weer met de bal.
Daarna kwamen er mensen en kinderen, en de meeste kende ik wel. Mijn speelkameraadje Britt was er ook bij, zij is mijn grootste fan en ik van haar. We hebben veel ballen gegooid. Ik heb zelfs een bal en een nepbot van haar gekregen. Ook de rest heeft veel spelletjes met me gedaan. De dag van mijn leven. Ik was niet moe te krijgen en Britt ook niet. Ik gaf ook nog even een likje aan haar zusje.



Het was al donker toen iedereen weer weg was. Toen voelde ik me moe, en ik wilde niet eens meer uit, maar mijn baasje was nogal dwingend. Nou ja, dan maar een stukje lopen.
Vandaag was het lekker koel, dus lag in onder de tafel buiten nog bij te komen van gisteren. Mijn baasje nam me mee naar het bos en het was plotseling toch wel erg warm.