woensdag 17 juni 2009

Oppasdag

Vandaag begon hetzelfde, maar week al snel af van het gewone ritme. Mijn baas maakte me wakker, ging met me wandelen,gaf me eten en vertrok. Tot zover niets nieuws. Mijn bazin ging niet direct weg, maar ging met me weg in de auto. En al snel had ik het door. Ik ging naar mijn vakantieoppas, naar de man die altijd met zo'n clickapparaat klikte zodat ik iets lekker kreeg. Dat deed mijn baasje ook een tijdje, maar nu niet meer.
En daar waren nog meer honden. Net zo'n hond als ik, maar dan een vrouwtje: Misty. Gezellig!!!! En natuurlijk Joska, die kende ik al van de vorige keer. En er kwamen er nog meer, we gingen met zijn allen naar het bos.
En opeens stond mijn baasje weer voor me. Hij nam me mee in de auto naar de plek waar ik mijn baasje vaak ophaal. Dit keer kwam mijn bazin uit zo'n vreemd ijzeren gevaarte.
Ik was erg moe toen ik thuis was, dus ging ik heerlijk liggen in het gras. Maar de rust was van korte duur, want daar kwamen plotseling twee speelkameraadjes. Dus maar weer rennen en met de bal spelen, joepie!















Nu lig ik heerlijk op het koude gras te maffen........... o nee daar komt mijn baas aan. Zeker weer wandelen..... Ik wil slapen!